Contact 0316-763706

Shopping cart - winkelwagen:€ 0,00

Welcome to our online store!

Veel gestelde vragen

 Bestel informatie

  1. 1.     Wat zijn de verzendkosten? Wij vragen een standaard bijdrage van €1.95 voor verzendingen binnen Nederland. Voor bestellingen vanaf €100 zijn de verzendkosten gratis. Voor buitenlandse verzendingen gelden er andere tarieven. Naar België en Duitsland geldt er een tarief van €7.50 en naar overige landen kunt u het beste contact met ons opnemen voor specifieke tarieven.
  2. 2.     Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken? Als u een kortingscode heeft ontvangen kunt u deze aan het einde van uw bestelling gebruiken. In de winkelwagen ziet u een veld genaamd “kortingscodes”, hier kunt u uw kortingscode invullen en vervolgens op de knop “kortingscode gebruiken” klikken. Het systeem zal dan automatisch de korting verrekenen. Mocht uw kortingscode niet werken dan kunt u het beste e-mailen naar [email protected]
  3. 3.     Is het mogelijk om de bestelling af te halen? Het is zeker mogelijk om de bestelling op te halen, maar alleen op afspraak. U kunt ons op afspraak bezoeken op het volgende adres: Effect 4, 6911RV Duiven. Om een afspraak te maken kunt u eerst bellen op telefoonnummer: 0316-763706 of e-mailen op [email protected]
  4. 4.     Is het mogelijk om naar het buitenland te verzenden?Wij kunnen uiteraard de bestellingen ook naar het buitenland versturen. De verzendkosten bedragen wel hoger dan voor verzendingen binnen Nederland. Voor bestellingen naar België en Duitsland geldt er een tarief van €7.50 en naar overige landen kunt u het beste contact met ons opnemen voor specifieke tarieven.
  5. 5.     Wat is de levertijd?  Al onze producten zijn op voorraad, mits uitverkocht. Indien u de bestelling voor 16.00 uur geplaatst heeft dan wordt uw bestelling dezelfde werkdag met PostNL verzonden. Anders wordt uw bestelling de eerst volgende werkdag verzonden. Wij verzenden de bestellingen van maandag t/m vrijdag. Op zaterdag en zondag worden er geen bestellingen verzonden. PostNL levert de bestellingen meestal de volgende dag en anders binnen 2 werkdagen bij u af. Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u een verzendbevestiging met eventueel de track en trace code. 
  6. 6.     Wat zijn de betalingsmogelijkheden? U kunt bij ons met diverse betaalmogelijkheden betalen, waaronder met Ideal, maar ook met mastercard / creditcard. Voor onze Belgische en Duitse klanten bieden wij ook betalingen met MrCash/Bancontact en Giropay aan. Ook kunt u bij ons kiezen om de betaling zelf met de bank te voldoen. In dit geval wordt uw bestelling echter niet direct verwerkt, maar nadat de betaling bij ons binnen is. Nadat u de bestelling geplaatst heeft ontvangt u een bevestiging met de instructies om de betaling te voldoen. Op de pagina betaalmethoden ziet u een compleet overzicht van alle betaalmogelijkheden die wij aanbieden.
  7. 7.     Zijn alle producten op voorraad?Wij hebben een actuele voorraad van de producten. Dit houdt in dat de producten op de web shop ook daadwerkelijk op voorraad zijn. Wij houden de voorraad zo goed mogelijk bij om eventuele teleurstellingen te voorkomen, echter kan het voorkomen dat een product uitverkocht is, doordat er een andere klant u net voor is geweest. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er direct contact met u opgenomen. U kunt dan voor een alternatieve product kiezen of de bestelling annuleren. Uiteraard ontvangt u het verschil in aankoopbedrag of in geval van annulering het gehele aankoopbedrag terug.
  8. 8.     Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst? Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een e-mail bevestiging van uw bestelling. Mocht u deze niet gekregen hebben dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. In dit geval kunt u het beste e-mailen naar [email protected]
  9. 9.     Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen? Zodra de betaling van de bestelling binnen is gekomen sturen wij een bevestiging van de betaling. Ook ontvangt u een e-mail als de bestelling verzonden is met de track en trace gegevens.
  10. 10.   Welke voordelen heeft het als ik een account op de website maak? Als u een account aanmaakt tijdens het bestellen dan onthoudt het systeem uw bestelling en uw voorkeuren. Bij een eventuele vervolgbestelling hoeft u niet alle gegevens, zoals adresgegevens opnieuw in te vullen. Dit scheelt uiteraard tijd, maar daarnaast kunt u ook uw bestellingen bijhouden en indien u voorheen bestelde producten opnieuw wilt bestellen dan kan dit ook heel makkelijk. Daarnaast kunt u een verlanglijst bij houden van uw favoriete producten en maakt het shoppen vooral heel makkelijk en snel!

 

Product informatie

  1. 11.   Hoe kan ik de hoofdsieraad bevestigen? Aan het hoofdsieraad zit aan het einde een haakje die u aan het haar kunt vast maken. Voor extra stevigheid kunt u gebruik maken van schuifspeldjes. Binnenkort komt er een blog met extra duidelijke instructies!
  2. 12.   Wat voor soort materiaal zijn de sieraden van gemaakt? Alle sieraden zijn nikkelvrij en voor mensen met allergie voor nikkel is dit dus geen probleem.
  3. 13.   Wat zijn de maten van de armbanden/bangles? De armbanden zijn beschikbaar in diverse maten:
Size Diameter in Centimeters (cm)
2.4 5.7
2.6 6
2.8 6.5
2.10 6.7
2.12 7

 

  1. 14.   Hoe weet ik welke maat armbanden ik heb? U kunt het beste de breedste gedeelte van uw hand buigen en de omvang meten. Aan de hand daarvan kunt u in het tabel de omvang in centimeters opzoeken en zien welke maat correspondeert. Soms kan het voorkomen dat u hele smalle polsen hebt maar dat u brede handen heeft, waardoor de maat groter kan uitvallen en andersom. De gemiddelde maat is 2.6 en als de armbanden iets te strak zijn kunt u het beste met crème/lotion uw handen insmeren en vervolgens de armbanden omdoen. De armbanden blijven desondanks de lotion nog gewoon goed.
  2. 15.   Wat zijn de maten van de ringarmbanden? De ring van de ringarmband is verstelbaar en is geschikt voor alle maten vingers. Ook de armband is verstelbaar en gemaakt voor iedereen.
  3. 16.   Wat zijn de maten van de ringen? De ringen zijn verstelbaar en zijn geschikt voor alle maten vingers.
  4. 17.   Zijn alle producten op voorraad? Wij hebben een actuele voorraad van de producten. Dit houdt in dat de producten op de web shop ook daadwerkelijk op voorraad zijn. Wij houden de voorraad zo goed mogelijk bij om eventuele teleurstellingen te voorkomen, echter kan het voorkomen dat een product niet op voorraad is, maar meestal hebben we dan wel een soortgelijke product.